Dropboxi börsidebüüt algas 40% suuruse tõusuga, vahendab CNBC.
- Dropboxi esimene börsipäev oli edukas Foto: Shutterstock.com
Täna oli Dropboxil Nasdaqi börsil esimene kauplemispäev. IPO hinnaks oli 21 dollarit ning see hakkas kohe pärast börsi avanemist tõusma, kerkides suisa 40% jagu.
Dropbox läks 756 miljoni dollari ulatuses börsile ning paiskas 36 miljonit aktsiat müüki hinnaga 21 dollarit aktsia. Analüütikud olid oodanud IPO-hinda 18-20 dollari juurde. Asjaga kursis olijate sõnul märgiti Dropboxi aktsiad 25kordselt üle.
Ettevõte teenis möödunud aastal veidi enam kui 111 miljonit dollarit kahjumit. 2016. aastal oli kahjum aga pea kaks korda suurem, 210,2 miljonit dollarit.
Ettevõtte kulutused on olnud suured just teadus- ja arendustegevusse suunatud ressursside tõttu. Ettevõte on öelnud, et 90% käibest tuleb tänu Dropboxi tasulise teenuse kasutajatele.
Dropboxi IPO-t on peetud käesoleva aasta üheks oodatumaks. Tegu on suurima tehnoloogiaettevõtte esmaemissiooniga pärast sotsiaalmeediakeskkonna Snapchat omaniku Snapi börsileminekut möödunud aastal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.