• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,67
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,67
  • 23.03.18, 20:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Dropboxi börsidebüüt algas tõusuga

Dropboxi börsidebüüt algas 40% suuruse tõusuga, vahendab CNBC.
Dropboxi esimene börsipäev oli edukas
  • Dropboxi esimene börsipäev oli edukas Foto: Shutterstock.com
Täna oli Dropboxil Nasdaqi börsil esimene kauplemispäev. IPO hinnaks oli 21 dollarit ning see hakkas kohe pärast börsi avanemist tõusma, kerkides suisa 40% jagu.
Dropbox läks 756 miljoni dollari ulatuses börsile ning paiskas 36 miljonit aktsiat müüki hinnaga 21 dollarit aktsia. Analüütikud olid oodanud IPO-hinda 18-20 dollari juurde. Asjaga kursis olijate sõnul märgiti Dropboxi aktsiad 25kordselt üle.
Ettevõte teenis möödunud aastal veidi enam kui 111 miljonit dollarit kahjumit. 2016. aastal oli kahjum aga pea kaks korda suurem, 210,2 miljonit dollarit.
Ettevõtte kulutused on olnud suured just teadus- ja arendustegevusse suunatud ressursside tõttu. Ettevõte on öelnud, et 90% käibest tuleb tänu Dropboxi tasulise teenuse kasutajatele.
Dropboxi IPO-t on peetud käesoleva aasta üheks oodatumaks. Tegu on suurima tehnoloogiaettevõtte esmaemissiooniga pärast sotsiaalmeediakeskkonna Snapchat omaniku Snapi börsileminekut möödunud aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele