Konkurentsivolinik Margrethe Vestager teatas esmaspäeval, et Euroopa Komisjon viib järgnevate kuude jooksul läbi põhjaliku uurimise, selgitamaks välja, kas muusikatuvastiäpi Shazam ost annab Apple'ile ebavõrdse konkurentsieelise.
- Shazami logo Foto: Scanpix
Euroopa Komisjoni hinnangul võib Shazam anda USA tehnoloogiagigandile võimaluse mõjutada konkurentide kliente ning suunata neid hoopis oma muusikateenuse Apple Music poole. See kahjustaks aga teiste sarnaste teenuste (nt Spotify) konkurentsivõimet. Samas võib Apple Shazami ka lihtsalt kõrvaldada ja seeläbi rivaale nõrgestada: koos tuvastusäpi kadumisega kaotaks näiteks Spotify küllaltki suure osa kuulajatest.
Apple teatas Ühendkuningriigist pärit muusikatuvastusrakenduse Shazam omandamise kavatsusest mullu detsembris. Firma teatel ulatub ostutehingu väärtus 400 miljoni dollarini.
Euroopa Komisjoni uurimise lõpptähtaeg on 4. september.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.