Saksa autohiid BMW sai täna avaldada head majandustulemused, sest nii Euroopas, Ameerikas kui ka Aasias kasvas nõudlus premium-klassi autode järele.
- BMW Foto: Reuters/Scanpix
Autotootja teatas, et müüs aasta esimese kuue kuuga 1,24 miljonit autot, samas kui möödunud aasta samal ajal müüdi 1,22 miljonit neljarattalist. Aastases võrdluses tähendab see 1,28% kasvu. Juunikuu müüginumbrid tõusid aga 2,7%, 238 920 autoni.
Elektrimootoril töötavate BMWde ja Minide müük edenes suisa 42%. Ettevõtte sõnul oli ostuhuvi suurem neil turgudel, mis soodustavad elektriautode ostmist. „Kolm neljandikku Norrasse müüdavatest autodest on elektriautod, samas kui üks kolmest Californias müüdavast 5. seeria BMWst on hübriid,“ teatas ettevõtte müügi ja brändingu nõukogu liige Pieter Nota.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.