USAs kütab kirgi Nike reklaam, kus firma kasutab reklaamnäona endist NFLi profijalgpallurit, kes algatas NFLis USA hümni ajal mitteseismise kampaania. Tuhanded ameeriklased on algatanud selle peale Nike boikoteerimise kampaaniat, mis on viinud täna Nike aktsia 2% allapoole, vahendab Reuters.
- Colin Kaepernickuga Nike'i reklaam. Foto: Reuters/Scanpix
Sotsiaalmeedias kutsuvad patriootlikud ameeriklased inimesi üles enda Nike tooteid põlema panema, et sellega näidata protesti Nike otsuse vastu. Nende hinnangul näitas Kaepernick oma käitumisega hümni mängimise ajal lugupidamatust USA lipu vastu. Samal ajal mitmed sportlased, nagu LeBron James, Kevin Durant, Serena Williams ja Chris Paul on näidanud Nike otsuse vastu üles toetust, postitades Kaepernicki reklaami oma Instagrami kontole.
Endine San Francsico 49ers-i klubi jalgpallur (tegemist on ameerika jalgpalliga) Colin Kaepernick otsustas 2016. aastal mängueelse Ameerika hümni mängimise ajal seismise asemel ühe jala peal põlvitada, et protestida sellega USAs tärganud rassismiilmingute vastu, mis viis sellise tegevuse NFLis sedavõrd laiaulatuslikuks, et sellesse pidi sekkuma ka president Trump. Nüüd on Kaepernick üks sportlane, keda Nike kasutab oma reklaamlause "Just do it" 30aastaseks saamise reklaamikampaanial.
Nike on Kaepernicku sponsor olnud juba 2011. aastast, kuid nüüd on Kaepernick Reutersi andmetel teinud Nikega uue lepingu, mis kätkeb ka enda allkirjaga jalanõude ja rõivaste müüki. Täna avalikustatud reklaamis on Kaepernicku näo peal kiri "Usu millesegi. Isegi kui see tähendab, et sa pead kõik ohverdama."
Nike aktsia kaupleb neli tundi pärast turu avanemist 2,7% allpool reedest sulgemishinda 80 dollari peal.
Seotud lood
Jalatsite ja sporditarvete tootja Nike aktsia sööstis oma ühe olulisema jaemüügipartneri kvartalitulemuste abil senitundmatute kõrgusteni.
Nike’i aktsia tõusis reedel 12%, pärast seda kui ettevõte teatas Põhja-Ameerika müügikasvust ning prognoosis tugevat kasvu 2019. aastaks. Head tulemused panid mitmed analüüsimajad Nike’i aktsia hinnasihti tõstma, vahendab Reuters.
USA börsil oli teisipäeval languspäev, kuid Amazon jõudis uue tähiseni, kui Amazoni turuväärtus ületas päeva sees ühe triljoni dollari piiri.
Nike’i internetimüük kasvas töötajate päeva (septembri esimene esmaspäev) nädalalõpul 31% võrra aasta baasil, võrreldes eelmise aasta 17% suuruse tõusuga samal perioodil, vahendab MarketWatch San Francisco turu-uuringufirma Edison Trends analüüsi.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.