• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 384,05
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 384,05
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • 09.05.19, 20:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen alustas uue elektriauto müügiga

Volkswagen hakkas eile müüma uut elektriautot ID.3, esimese 24 tunni jooksul osteti ära kolmandik kõigist autodest, kirjutab Bloomberg.
Volkswagen.
  • Volkswagen. Foto: Shutterstock
Ettevõtte IT-süsteemid olid teatud hetkel ka ülekoormatud, sest reserveeringuid tuli palju, teatas Volkswagen neljapäeval. Kokku soovis autot ühe päeva jooksul osta 10 000 inimest ning selleks tehti ka 1000eurone sissemaks.
Tõsi, Teslaga seda numbrit siiski võrrelda ei saa – kui ettevõte Model 3 tellimusi vastu võtma hakkas, oli taotlejaid esimese 24 tunni jooksul kokku 115 000.
Kokku plaanib Volkswagen erimudelit toota 30 000 tükki. Kõik, kes auto ostavad, saavad seda aasta jooksul ettevõtte WeCharge’i kaudu tasuta laadida. Autosid hakatakse kohale toimetama järgmise aasta keskel.
ID.3 on Volkswageni esimene täielikult akudel töötav elektriauto, mis on toodetud ettevõtte modulaarsel tootmisliinil. Kuna hind on alla 30 000 euro, siis soovitakse konkurentsi pakkuda Tesla Model 3-le. Järgmise paari aasta jooksul plaanib Volkswagen turule tuua veel 20 elektriauto mudelit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele