Kuude viisi kahanevast käibest raporteerinud kalatöötleja PRFoodsi aprilli käive oli lõpuks suurem kui aasta tagasi.
- PRFoodsi tehas Saaremaal. Foto: Irina Mägi
Ettevõtte aprilli auditeerimata konsolideeritud käive oli 7,74 miljonit eurot – see on 0,61 miljon eurot ehk 8,5% rohkem kui 2018. aasta aprillis.
Grupi ühinemiseelsete ettevõtete käive kasvas aasta võrdluses 0,78 miljonit eurot, Suurbritannia ettevõtete käive suurenes 0,12 miljonit eurot ning Trio Trading Ab Oy käive vähenes 0,30 miljonit eurot.
Kolme suurima sihtturu ehk Soome, Suurbritannia ja Eesti käive oli 2019. aasta aprillis kokku 6,59 miljonit eurot ja see moodustas 85,1% kogukäibest.
Muudest riikidest olid suurima käibega Läti (0,33 miljonit eurot), Prantsusmaa (0,15 miljonit eurot), Belgia (0,13 miljonit eurot), Kanada (0,12 miljonit eurot) ja Kreeka (0,07 miljonit eurot).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
PRFoodsi 2019. aasta märtsi auditeerimata konsolideeritud käive oli 6,51 miljonit eurot, vähenedes mullu sama kuuga võrreldes ligi miljoni euro võrra, teatas ettevõte börsile.
PRFoodsi 2019. aasta veebruari auditeerimata konsolideeritud käive oli 5,67 miljonit eurot, mida on 1,95 miljonit eurot vähem kui 2018. aasta veebruaris, teatas ettevõte.
PRFoodsi juht Indrek Kasela ütles Äripäeva raadiole, et kärpemeetmed tulevad, kuid juhtkonnas, mitte tehastes.
Sel nädalal kärpemeetmetest teatanud PRFoods tegi muudatusi kolme tütarettevõtte juhtorganis.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.