Amazon on ostnud osaluse Suurbritannia toidukullerfirmas Deliveroo, olles juhtivinvestoriks viimases 575 miljoni dollari suuruses aktsiakapitali kaasamises. Amazoni eesmärgiks on vastu astuda Uber Eatsile globaalses konkurentsis kaasavõetavate söökide turul, vahendab Reuters.
- Amazon soovib osalust toidu kullerteenuse turul. Foto: EPA-EFE/FRIEDEMANN VOGEL
Uudis, et maailma suurim internetipood on ostnud osaluse ühes Euroopa kiireima kasvuga toidukullerfirmas viis Euroopa sama sektori firmade aktsiad reedel allapoole. Nii langesid Deliveroo konkurentide Just Eati, Takeaway.com’i ja Delivery Hero aktsiad.
Deliveroo asutaja ja tegevjuht Will Shu ütles, et kapitali kaasamine aitab firmal laiendada oma teeninduspiirkonda, arendada tehnoloogiat ning rakendada uuendusi, nagu enda köökide laiendamine. Deliveroo rendib kööke välja restoranidele nõudluse kasvu korral.
Deliveroo ei avaldanud täpseid numbreid Amazoni investeeringu kohta. Deliveroo on tänaseks kaasanud 1,53 miljardit dollarit kapitali, mille osas on kaasa aidanud praegused investorid T. Rowe Price, Fidelity Management and Research Company ning Greenoaks.
Endine Morgan Stanley pangatöötaja Will Shu asutas Deliveroo peale seda, kui kolis USAst Londonisse ja avastas, et hilja õhtul töötades oli toidukullerite osas valik väike. Praegu tegutseb Deliveroo 14 riigis, kasutades 60 000 kullerit, kes viivad toitu 80 000 restoranist või söögikohast.
Seotud lood
Uber peab kõnelusi, et osta mitme miljardi dollari eest toidukullerteenus Deliveroo, kirjutab Bloomberg.
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?