Neljandas kvartalis suutis Ekspress Grupp tänu reklaamimüügile ja online-tuludele kasvatada nii käivet kui ka kasumit. Dividendi tänavu ei tule.

- Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Rauno Volmar
Neljandas kvartalis suurendas Ekspress müügitulu varasema perioodi 19,4 miljonilt eurolt 21,7 miljonile eurole. Kui möödunud aasta samal ajal oli Ekspress veel kahjumis, siis 2019. aasta neljandas kvartalis jõuti 1,7 miljoni euroga kasumisse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.