PRFoods suurendas käivet, ent kannatas ka eriolukorra tõttu
Kalatööstusel PRFoods lõppes märtsis kolmas kvartal, mille müüks kasvas mulluse sama perioodiga võrreldes 2,3 protsenti. Samas müüke vähendas selgelt eriolukorra kehtestamine Eestis ja Soomes, selgus börsiteatest.
PRFoodsi 2019./2020. aasta kolmanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 18,49 miljonit eurot. Kui müük kasvas kokku 2,3 protsenti, siis segmenditi kala ja kalafilee müük suurenes 23,8 protsenti ning suitsutatud toodete müük vähenes 12 protsenti.
Kuidas muuta julge idee püsivaks edulooks? Tea Varrak on hariduse vallas teerajaja, kes koos meeskonnaga pani 30 aastat tagasi aluse Audentesele – erakoolile, mis tänaseks on kasvanud rahvusvaheliseks hariduskeskuseks. See lugu ei ole ainult kooli rajamisest, vaid ka visioonist, juhtimisest ja jätkusuutlikkusest – teemadest, mis on olulised ka ärimaailmas. Mis on olnud selle eduloo võtmetegurid ja mida saame sellest tänases muutuvas maailmas õppida?