Tallinna Kaubamaja Grupi äsja avaldatud kvartalitulemusest selgub, et ettevõte kasvatas hoolimata lahvatanud koroonakriisist selle aasta esimesel kolmel kuul nii müügitulusid kui ka vähendas kahjumit. See ületas küll gruppi katvate analüütikute ootusi, kuid nende hinnangul seisab hullem alles ees.
- Tallinna Kaubamaja parandas koroonakriisi trotsides numbreid. Foto: Andras Kralla
Kontserni kogu müügitulu ulatus esimeses kvartalis 175,5 miljoni euroni, mida on 7,4 protsenti enam kui aasta varem. Kõige enam toetasid Tallinna Kaubamaja müügitulusid esimeses kvartalis autokaubandus ja supermarketite segment. Languses olid jalatsikaubandus, aga ka Kaubamaja ning kinnisvara segmendid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koroonaviirusest tingitud majandusseisak on tunduvalt kahandanud Eesti börsifirmade suuromanike vara, selgub aktsiaraamatute väljavõttest.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.