Autotootja BMW ennustab, et koroonaviirus mõjutab nende nõudlust ja kasumit terve aasta, ja seetõttu alandab oma tulemuste prognoosi esimese kvartali kahanemise järel, kirjutab Reuters.
BMW müük käib kõigi koroonaaja reeglite järgi, aga nõudlus on kahanenud. Foto: Reuters/Scanpix
Münchenis asuv autotootja kahandas oma selle aasta maksude-eelse kasumi kasvu ennustuse 0–3 protsendile varasemale 2–4 protsendilt, mis oli tehtud enne, kui valitsuste seatud liikuvuspiirangud nõudlust vähendasid.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, kus e-poed mängivad olulist rolli. “E-kaubanduse Liidu andmetel kasvas e-kaubandus ainuüksi eelmisel aastal 20%, moodustades kogu kaubandusest veerandi,” rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth.