Coop Pank suutis teises kvartalis kasumit kahekordistada ja esmakordselt tõusis panga klientide arv üle 100 000 piiri, selgub börsiteatest.

- Coop Panga juht Margus Rink. Foto: Andras Kralla
LHV vanemanalüütik Sander Danili sõnul olid Coop Panga tulemused ootuspäraselt tugevad ning mingeid üllatusi need ei pakkunud ja seetõttu kokkuvõtvalt neutraalsed. Positiivse poole pealt tõi ta siiski välja laenumahtude kasvu kiirenemise esimese kvartaliga võrreldes hoolimata tugevast konkurentsist. „Samuti suutis pank säilitada stabiilse varade kvaliteedi ning üle 90 päeva võlgnevuses olevate laenude osakaal isegi jätkas vähenemist, olles 0.8% portfellist,“ rääkis Danil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas kasvatada oma e-poe müüki kiiresti ja minimaalse kuluga? Respo Haagised, sõiduautode järelhaagiste valdkonna turuliider, tõi 2025. aasta alguses oma äriklientidele välja uue ostuvõimaluse – Hoovi ärikliendi järelmaksu makselingi. Juba aasta esimeses kvartalis moodustas Hoovi järelmaksuga tehtud müük 15% kogu Eesti e-poe müügist, mis näitab, et oma äriklientidele paindlike maksevõimaluste pakkumine suurendab märkimisväärselt ostuvalmidust ning kasvatab kogumüüki.