Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari- Liis Rüütsalu (paremal) ja finantsjuht Signe Kukin aktsionäride koosolekul. Foto: Liis Treimann
Neljandas kvartalis näitas Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste arv 8-protsendilist tõusu ning ulatus detsembri lõpus 134 947 tellimuseni. Suurima mõjuga oli Geenius Meedia digitellimuste 20 protsendiline kasv.
Eelmisel aastal kallines Ekspress Grupi aktsia ligikaudu 100 protsenti. Grupi suuromanik Hans H. Luik selgitas intervjuus, et tema sõnul on aktsia poole võrra alahinnatud. Lisaks tuli intervjuus juttu skandaalsest Rumeenia investeeringust, millega Luik Swedbankiga kohut käis ja mis eelmisel aastal lõpu sai.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.