Tallinna Kaubamaja Grupp avalikustas täna neljanda kvartali ja 2021. aasta aruande, näidates kasvu nii käibes kui kasumis.
- Tallinna Kaubamaja sissepääs. Foto: Liis Treimann
2021. aasta neljanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 217,5 miljonit eurot, ületades 2020. aasta sama kvartali müügitulu (201,3 miljonit eurot) 8,1 protsendiga ja 2019. aasta tulemst (192,6 miljonit) 12,9 protsendiga. Kogu eelmise aasta müügitulu oli 821,6 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta 741,9 miljoni euroga 10,7 protsenti. Võrreldes 2019. aasta 717,2 miljoni euroga oli kasv 14,6 protsenti.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.