Ekspress Grupp kasvatas käivet, aga teenis kahjumit
Ekspress Grupi 2022. aasta esimese kvartali müügitulu ulatus 13,4 miljoni euroni, kasvades aastaga 22 protsenti. Samal ajal teeniti sesoonsusest tingituna kahjumit, selgub ettevõtte kvartali vahearuandest.
Ekspress Grupi juhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul on ettevõtte käibe kasvu taga veebireklaami ja digitellimustulude suurenemine. Foto: Andras Kralla
Tallinna börsi põhinimekirjas noteeritud meediakontserni Ekspress Grupp kasum enne makse ja mahaarvamisi ehk EBITDA kasvas 3 protsenti, 0,62 miljoni euroni. Ettevõte toob välja, et valdkonna sesoonsusest tulenevalt teeniti esimeses kvartalis 0,51 miljonit eurot puhaskahjumit, mis jäi eelmisega aastaga sarnasele tasemele, kasvades 60 000 euro võrra.
Ekspress Grupi suuromanik Hans Luik ja talle kuuluv OÜ HHL Rühm esitasid aktsionäride koosolekule täiendavad ettepanekud, millega suurendatakse aktsionäridele makstavat dividendi, aga vähendatakse aktsiate tagasiostuks suunatud raha.
Meediakontsern Ekspress Grupp ASi digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 50%, esimese kvartali kasvu näitasid tellimused 8%.
Balti põhinimekirjas noteeritud meediaorganisatsioon Ekspress Grupp teeb 2. mail toimuval aktsionäride korralisel üldkoosolekul ettepaneku kinnitada aktsiate tagasiostuprogramm ja maksta välja dividend.
Ekspress Grupi juhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul on kontsernil suur investeerimishuvi ülevõtmistesse, kuigi meedia pole valdkonnana suutnud Balti riikides investeeringuid väga ligi meelitada.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”