Investoreist kõige õnnetumad võivad praegu olla kruiisisektorisse investeerinud. Aktsiahinnad on kordades kukkunud ja firmad on ellujäämiseks osalusi halastamatult lahjendanud.
- Kruiisilaevu valmistaval Meyer Turku tehasel on käed tööd täis: eelmise aasta lõpul anti Carnivali korporatsiooni kuuluvale Itaalia firmale Costa Cruises üle uus laev Costa Toscana. Sel aastal on valminud üks laev Carnival Corporationile, järgmise nelja aasta jooksul on valmimas veel kolm laeva. Foto: Meyer Turku
Pandeemia tõttu kõige enam nüpeldada saanud sektor on lennunduse kõrval kahtlemata kruiisimine. Eks kõik mäleta 2021. aasta alguse uudiseid sadamasse või kuhugi reidile jäänud laevadest, mille pardal karantiinis tuhanded reisijad ja meeskonnaliikmed. Kui lendamine – kuigi vähendatud ulatuses – siiski jätkus üle maailma, siis kruiisimine jäi pikaks ajaks täielikult soiku.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kumba investeerida: paati või paaditootja aktsiasse? Suuremast püsikulust hoolimata paistab suure edumaaga võitvat paat.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.