Ettevõtte tegevjuht Priit Vaikmaa (pildil) näeb, et järgmine kvartal kasv taastub. Foto: Andras Kralla
Esimeses kvartalis teenitud 3,27 miljonit eurot tähendab aasta varasemaga vaid 5% kasvu. Ettevõtte teate kohaselt mõjutab kasvutempot A2P SMS-teenuseturul laiemalt nii üldine majanduskeskkond ja kasutajate finantsseisukord kui ka muudatused USA regulatsioonides, mis piirab registreerimata kampaaniate sõnumite mass-saatmist.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.