Netflixi neljanda kvartali tellijate arv kasvas järsult, ületades nii Wall Streeti kui ka enda prognoosi.
- Tellijate arvu kasvu vedas peamiselt tugev telesaadete valik, sealhulgas "Squid Game: The Challenge", mis põhineb Netflixi enimvaadatud telesarjal. Foto: Reuters/Scanpix
Ettevõte teatas teisipäeval, et detsembriga lõppenud kvartalis lisandus 13,1 miljonit tellijat, mis on ettevõtte kõigi aegade suurim neljanda kvartali tellijate kasv, ületades kõvasti algselt prognoositud 8,97 miljonit tellijat. See tõi kogu tellijate arvu 260 miljonini, vahendab Reuters.
Seotud lood
Kasutades aktsia käitumise analüüsiks suhtelise tugevuse indeksit, saab leida turu pöördepunkti. Kui kauplejad on ahned ja optimism laes, siis indeks tõuseb. Kui aga turul valitseb pessimism, siis langeb. Indeksi langemine alla 30 annab signaali heast ostukohast, mõned USA aktsiad ongi just sellele lähedal.
Lõhe Ameerika viie suurima ettevõtte ja kõigi teiste vahel laieneb hoogsalt, kuid S&P 500 edetabeli ülejäänud 50 parima hulgas on samuti käesoleval aastal liikumised olnud viimase 10 aasta kõrgeimal tasemel, vahendas Yahoo Finance.
Hollywoodis lahvatas kolmapäeval uudis, et kahe suure meediahiiglase juhid on kohtunud ning arutanud võimalikku ühinemist. Analüütikute hinnangul teeks see mõlema ettevõtte olukorra aga veelgi hullemaks, vahendas Wall Street Journal.
Esimest korda läbi aegade avalikustas Netflix andmed selle kohta, kui palju inimesi erinevaid saateid ja sarju vaatab. Ettevõtte esindajate sõnul on see esimene aruanne, kuid edaspidi muutuvad need regulaarseks, vahendas Bloomberg.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.