“Oleme nüüd 18aastane täiskasvanud ettevõte ja oleme nüüd järjekindlalt kasumlikud,” teatas Spotify tegevjuht Daniel Ek LinkedIni postitatud videos. Foto: ZUMAPRESS.com / Scanpix
Möödunud aasta jooksul on Rootsi ettevõte Spotify teinud mitu koondamisvooru, tõstnud hindu ja rakendanud muidki algatusi, et hoogustada müügitulu kasvu ning parandada kasumimarginaale. Ettevõte teatas, et pärast miljardite kulutamist ülerahvastatud podcast’i-turule sisenemisele, kavatseb ta tulevikus investeeringuid hoolikamalt planeerida.
Spotify Technology teatas teisipäeval, et nende neljanda kvartali majandustulemused jäid ootustele alla, kuid tugevate tulevikuprognooside tõttu aktsia siiski tõusis varajases kauplemises.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.