Teise kvartali ning esimese poolaasta tulemused avalikustanud TKM Grupp jagas börsiteates, et pikaajaline jaekaubanduse langus on ettevõtte tulemustele mõju avaldanud.
- TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp tunnistas börsiteates, et pikaajaline jaekaubanduse langus on ettevõtte tulemustele mõju avaldanud. Foto: Andras Kralla
TKM Grupi teise kvartali müügitulu oli 237,3 miljonit eurot, mis on varasemast 2,1% väiksem. Terve esimese poolaasta müügitulu oli 458,8 miljonit eurot, eelmisel aastal samal ajal oli see 460,5 miljonit eurot, seega on langus 0,4%.
Ettevõtte puhaskasum aasta teises kvartalis oli 9,9 miljonit eurot, mis oli eelmise aasta sama ajaga võrreldes 23,2% väiksem. Selle aasta kuue kuu puhaskasum oli 8,4 miljonit eurot, mis oli eelmise aasta sama ajaga võrreldes aga koguni 37,9% väiksem.
Kõige edukam oli autosegment
Seotud lood
Tänased majandusolud on muutunud niivõrd karmiks, et varguste arv poodides suureneb, sisuliselt on see aga vargus omanike, börsil noteeritud ettevõtte puhul ka väikeaktsionäride taskust.
Kolmapäeva õhtul astusid investorite ette Tallinna Kaubamaja juhid, et anda põhjalik ülevaade ettevõtte äridest ja jagada oma tulevikuvisiooni.
Hiljuti nime vahetanud TKM Grupp (endine Tallinna Kaubamaja Grupp) kasvatas müügitulu 1,6%, kuid maksueelne kasum langes veidi üle 35%.
Täna, 18. märtsil toimunud Tallinna Kaubamaja Grupi aktsionäride korralisel üldkoosolekul otsustati dividendideks maksta 0,72 eurot aktsia kohta ehk kokku 29,3 miljonit eurot ning uueks ärinimeks kinnitati TKM Grupp.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.