Voogestajad otsivad kasvu spordist: Netflix näitab teed
Disney, Amazon ja Comcast on sõlminud mitmekümne miljardi dollari väärtuses lepinguid NBAga, lootuses suurendada reklaamitulu ning seeläbi aktsia hinda, nagu õnnestus hiljuti Netflixil.
Leping NFLiga on aidanud Netflixi kasumile märkimisväärselt kaasa. Foto: Shutterstock
National Basketball Association (NBA) teatas 77 miljardi dollari väärtuses sõlmitud lepingutest Disney, ESPNi, Amazoni ja Comcasti NBC Universaliga. Uued lepingud on 11aastased ning jõustuvad peale järgmist hooaega ehk 2025.-2026. aastal, kirjutas Wall Street Journal.
Amazon jõudis kolmapäeval esimest korda turuväärtuseni 2 triljonit dollarit, saades viiendaks USA ettevõtteks, mis on selle taseme ületanud, vahendas Reuters.
Eelmise aasta neljandas kvartalis teenitud Amazoni kasum ületas analüütikute prognoose. Nüüd ootavad analüütikud pingsalt homme avaldatavaid esimese kvartali tulemusi, millest sõltub, kas Amazon suudab endiselt pakkuda konkurentsi teistele tehnoloogia suurettevõtetele.
“Peaksime igapäevaselt kasutatavaid asju paremini hoidma,” räägib saates “Juhtides tulevikku” tehnikaringlust korraldava Green Dice asutaja ja juht Argo Alaniit. “Elektroonikaseadmete tootmine on selline, mida ei lubataks enam Euroopas teha – keskkonnanõuded on meeletud ja me ei taluks näiteks elementide kaevandamist, see on ränk töö.“