Lennufirmad ootasid augustist tagasipöördumist normaalsusse, kus lennugraafik on stabiilne ja lennukid täis puhkusereisijaid, aga võta näpust – saabus hoopis pimesi tegutsemise aeg, kus täna ei tea keegi, mitu lennukit homme õhus on.
Vaatamata hägusale nähtavusele usub investor Toomas jätkuvalt Ryanairi kasvupotentsiaali. Foto: Reuters/Scanpix
Erialakeeles öeldes on lennufirmade nähtavus praegu null ja nad lendavad puhtalt näitude järgi. “Lennufirmad on kinni jäänud kehva olukorda, kus ettepoole nähtavust pole kaugemale kui kaks nädalat ning nad peavad ilma igasuguse eelhoiatuseta olema valmis trappi alla laskma, üles tõstma ja siis jälle alla laskma,” kommenteeris Citigroupi analüütik Mark Manduca oma kirjas klientidele. “Iga lennufirma üritab olukorraga kohaneda nii, kuidas talle parim tundub.”
Pool 2020. aastast on märkamatult läinud ning avastasin, et ma pole kuue kuu jooksul mitte midagi teeninud, suuremast miinusest olen suutnud pääseda tänu tehnoloogiasektorile.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.