Vaktsineerimine edeneb ja piirangud leevenevad, kuid lennunduses turbulentsi veel jagub. Taani Sydbanki aktsiaanalüütik Jacob Pedersen loodab Euroopa ja Põhjala lennundusturgu hinnates, et ehk sai see sektor eelmises kvartalis lõpuks viirusekriisi mõõnast läbi ja suvest hakkab paremini minema.
- Õiget taastumist ei pruugi lennunduses tulla enne tulevat aastat. Foto: www.imago-images.de/Scanpix
Ka jõupingutused ELi tasandil peaks siis karantiinivaba reisimist lihtsamaks tegema. Kuna aga ala tugevaim tegija Euroopas – Ryanair, mida minagi oma portfellis hoian, ootab aprilli alguses alanud uuel majandusaastal heal juhul vaid nulli jõudmist, siis liiga suuri ootusi ei maksa hellitada. Õiget taastumist ei pruugi tulla enne tulevat aastat ja kindlasti on pandeemia põhjustanud ka omajagu püsivaid muutusi. Ärireisid vaevalt enam endises mahus taastuvad ja seda keerulisem saab olema rohkem sellele segmendile panustanud lennufirmadel nagu SAS. Lisaks prognoosib Pedersen viirusekriisi järel eriti Põhjalas, kus ka Ryanair oma tegevust on laienenud, lennunduses väga karmi konkurentsi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.