• OMX Baltic−0,49%272,5
  • OMX Riga−0,43%868,75
  • OMX Tallinn−0,22%1 738,4
  • OMX Vilnius−0,21%1 051,82
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,18%8 199,12
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,94
  • OMX Baltic−0,49%272,5
  • OMX Riga−0,43%868,75
  • OMX Tallinn−0,22%1 738,4
  • OMX Vilnius−0,21%1 051,82
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,18%8 199,12
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,94
  • 07.06.21, 08:58

Lennunduses on taevas veel pilvine

Vaktsineerimine edeneb ja piirangud leevenevad, kuid lennunduses turbulentsi veel jagub. Taani Sydbanki aktsiaanalüütik Jacob Pedersen loodab Euroopa ja Põhjala lennundusturgu hinnates, et ehk sai see sektor eelmises kvartalis lõpuks viirusekriisi mõõnast läbi ja suvest hakkab paremini minema.
Õiget taastumist ei pruugi lennunduses tulla enne tulevat aastat.
  • Õiget taastumist ei pruugi lennunduses tulla enne tulevat aastat. Foto: www.imago-images.de/Scanpix
Ka jõupingutused ELi tasandil peaks siis karantiinivaba reisimist lihtsamaks tegema. Kuna aga ala tugevaim tegija Euroopas – Ryanair, mida minagi oma portfellis hoian, ootab aprilli alguses alanud uuel majandusaastal heal juhul vaid nulli jõudmist, siis liiga suuri ootusi ei maksa hellitada. Õiget taastumist ei pruugi tulla enne tulevat aastat ja kindlasti on pandeemia põhjustanud ka omajagu püsivaid muutusi. Ärireisid vaevalt enam endises mahus taastuvad ja seda keerulisem saab olema rohkem sellele segmendile panustanud lennufirmadel nagu SAS. Lisaks prognoosib Pedersen viirusekriisi järel eriti Põhjalas, kus ka Ryanair oma tegevust on laienenud, lennunduses väga karmi konkurentsi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele