Uusi investeerimisvõimalusi otsides jäi mu pilk peale laevandusfirmale, kes on keset oma ajaloo suurima kursimuutust.
- Laevanduskontsern Maersk võiks minu portfellis esindada transpordisektorit, mida pärast Ryanairi aktsiate müüki mul ju enam ei ole. Foto: Imago/Scanpix
Taani on laevnike paradiis ja soodne koht laevafirma pidamiseks, sest seal maksavad nad maksu tonnaažilt, mitte kasumilt. Ehk maks on muutumatu suurus ega sõltu teenistusest ning mida kasumlikumalt firma laeva majandab, seda rohkem endale taskusse jääb. Pole ime, et Taani registris on kümnendik maailma kaubalaevastikust, kui tonnaaži järgi mõõta.
Seotud lood
Kevadel sai mul villand ja panin Ryanairi aktsiad müüki. Kuid nagu varemgi müüdud aktsiate puhul, vaatan aeg-ajalt üle õla tagasi, et saada kinnitust, kas see oli ikka õige otsus.
Lennundusäriga saab miljonäriks küll, aga enne on vaja olla miljardär, ütleb vana nali. Võtan sellest viimaks õppust ja lõpetan oma piinad Ryanairi aktsionärina.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.