Lennundusäriga saab miljonäriks küll, aga enne on vaja olla miljardär, ütleb vana nali. Võtan sellest viimaks õppust ja lõpetan oma piinad Ryanairi aktsionärina.
Ryanairi Boeing 737 saabumine Tallinna lennujaama mind kui investorit enam ei kõiguta. Foto: Andres Haabu
Aprilli alguses avaldas Ryanair oma aastaaruande (ettevõtte finantsaasta lõpeb märtsiga). Kokku sai lennufirma 355 miljonit eurot kahjumit. Varem pakkus ettevõte vahemikuks 350–400 miljonit, niisiis oli tulemus prognoositud vahemikus, aga ikkagi miinimum-, mitte maksimummäära lähedal.
Investeering Ryanairi aktsiasse on mul olnud üks künklik teekond. Nüüd on Ukraina sõja puhkemisega lennufirmad jälle uues pöörises veel enne, kui eelmine kriis lõppeda jõudis.
Juba eelmise aasta detsembrist ei ole ma saanud oma Ryanairi positsiooniga kaubelda ning pärast võrdlemisi segast suhtlust Swedbankiga sain viimaks teada, et iga investor peab ise pöörduma panga poole, et aktsiaid konverteerida.
Odavlennufirma Ryanair suutis kahjumit vähendada, aga ettevõte teatas, et alandab omikrontüve tõttu surve alla sattunud nõudluse stimuleerimiseks hindu, vahendab Financial Times.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.