Mis juhtub, kui Ryanair peab ärimudelit muutma? See, mis sadadele töötajatele hea, paistab minusugustele investoritele vähemalt esialgu hingekella löömine.

- Ryanairi juht Michael O´Leary Foto: Reuters/Scanpix
Milline vaatemäng! Investorid tiirlevad haidena Ryanairi ümber, mis on aastaga kaotanud oma turuväärtusest enam kui 4 miljardit eurot, ja nõuavad, et 30 aastat firmat juhtinud Michael O'Leary neile meelerahu tagasi annaks. Aga kus sa annad – alamakstud töötajatel on mõõt täis ja nad nõuavad rohkem raha. Enne, kui pole teada, kui palju nad suudavad Enne-Läheb-Põrgu-Jäässe-Kui-Ma-Ametiühinguid-Tunnistan-O´Leary käest välja väänata, on Iiri lennufirma kohta tulevikuprognoose raske teha. Kontserni esindajad on mokaotsast maininud, et kulud kasvavad 200 miljoni euro võrra aastas, aga kuidas tegelikult – ei tea mina ega ka terve analüütikute armee ega kardetavasti Ryanair isegi. Minule tähendab selline ebakindlus rahalist kaotust, aga püssi ma põõsasse visata ei tihka – seda nii Ryanairi enda kui ka tema konkurentide tõttu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.