Mis juhtub, kui Ryanair peab ärimudelit muutma? See, mis sadadele töötajatele hea, paistab minusugustele investoritele vähemalt esialgu hingekella löömine.
- Ryanairi juht Michael O´Leary Foto: Reuters/Scanpix
Milline vaatemäng! Investorid tiirlevad haidena Ryanairi ümber, mis on aastaga kaotanud oma turuväärtusest enam kui 4 miljardit eurot, ja nõuavad, et 30 aastat firmat juhtinud Michael O'Leary neile meelerahu tagasi annaks. Aga kus sa annad – alamakstud töötajatel on mõõt täis ja nad nõuavad rohkem raha. Enne, kui pole teada, kui palju nad suudavad Enne-Läheb-Põrgu-Jäässe-Kui-Ma-Ametiühinguid-Tunnistan-O´Leary käest välja väänata, on Iiri lennufirma kohta tulevikuprognoose raske teha. Kontserni esindajad on mokaotsast maininud, et kulud kasvavad 200 miljoni euro võrra aastas, aga kuidas tegelikult – ei tea mina ega ka terve analüütikute armee ega kardetavasti Ryanair isegi. Minule tähendab selline ebakindlus rahalist kaotust, aga püssi ma põõsasse visata ei tihka – seda nii Ryanairi enda kui ka tema konkurentide tõttu.
Seotud lood
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.