• OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • 20.05.21, 12:27

Linnatranspordil käib ikka põhi vastu maad

Kas Tallinna Linnatransport kirjutas mitmekümne miljoni eurosesse gaasibussihankesse segadust tekitava mõttetu tingimuse või tehti midagi veel hullemat, küsib Äripäev juhtkirjas.
Linnatranspordil käib ikka põhi vastu maad
  • Foto: Anti Veermaa
Värske leheartikkel segadikust, kus 150 linnale ostetud bussi ei paista vastavat iseenda seatud nõudmistele ning mitu bussimüüjat teevad hanke kohta kõva kriitikat, keerleb mõistete „kliirens“ ja „šassii“ ümber. Need võivad mõjuda pelutavalt keeruliste terminitena, ent nende taga peituva loo põhiküsimus on õigupoolest üpris lihtne: miks jõudis gaasibussihankesse nõue, mis võib-olla mõjutas tulemust, kuid millel ei paista teemasse süübides olevat mingit mõtet?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele