End Eesti ettevõtluse esindajatena näitavad ühendused on juba mihklid mureplaati käiama, unustades seejuures oma rolli olla aktiivne lobiorganisatsioon, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äripäeva meelest peavad ettevõtjad ja eriti ettevõtlusorganisatsioonid olema poliitilise võimu suunal aktiivsed, et selgitada oma seisukohti, mis viiksid mõistlike otsuste poole majanduskeskkonnas. Teha tuleb seda ausalt ja läbipaistvalt, aga ka konstruktiivselt. Virisemine võib anda küll lühikeses vaates avalikku tähelepanu, aga loob ettevõtjatele strateegiliselt vale kuvandi. Seega, sihile viib pidev lobitöö.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kutsekoolireform ja töötukoolituste ümberkorraldamine on ettevõtluse seisukohalt üliolulised ning ettevõtja roll ja vastutus peavad nende tulemusena suurenema, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Haridus peab saama prioriteediks
Majandus on kriisis, mis on mitmetahulisem kui varasemad, rääkis Eesti Kaubandus-Tööstuskoja juhatuse esimees Toomas Luman kolmapäeval koja 98. aastapäeva vastuvõtul peetud kõnes.
Eesti vajab otsuseid, mis pööraksid ekspordi ja majanduse kasvurajale, kirjutab Eesti Panga ökonomist Kaspar Oja keskpanga blogis.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.