Kui Euroopa Liidus kokku lepitud õigusruum näeb mingis majandusvaldkonnas ette kohalike ettevõtete kaitse, siis peaks see kaitse ka seaduse mõtte kohaselt toimima, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ettevõtjale kõige saatanlikum olukord on ebaselgus mängureeglites. Riik peaks vabas turumajanduses sekkuma põhimõtteliselt võimalikult vähe, ent kui turureeglid on kord juba kehtestatud, tuleb neist ka kinni pidada. Ja kui seaduse säte on mingite lünkade või nüansside tõttu eemaldunud seaduse mõttest, tuleb need asjad korda teha.
Eesti maanteetranspordi sektor vajab riigi tuge nii taristusse tehtavate investeeringute, õigusruumi arendamise kui kogu ärikeskkonna uuesti mõtestamise näol, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.