Soome vedajal õnnestus end vingerdada Eesti magusale tööotsale – vedada Enefit Greeni Sopi-Tootsi tuuleparki tuulikute hiiglaslikke osi.
- Quickporti autod olid tuulepargi osade vedamise juures. Foto: Enefit Green
Kohalikke vedajaid kaitsev Euroopa Liidu reeglistik peaks sellised juhtumid ära hoidma, aga lõpuks läks asi ikkagi nii, et ükski asutus ei pannud kätt ette sellele, et Sopi-Tootsi suured eriveod tegid ära Soome vedaja Silvasti masinad. Suurele lepingule lootnud ja selleks valmistunud Eesti vedajad pidid nüüd hoopis koondama ja masinaid maha müüma.
“Oli mitu aastat ette teada, et selline projekt Eestis tuleb ning investeeringud on vajalikud. Olime 3-4 Eesti ettevõttega valmis,” ütles erivedusid tegeva ettevõtte Kaarlaid juht Andres Lampe.
Magus võimalus, millest on kerge ilma jääda
Eestis hoogu koguv tuuleparkide rajamine annab magusa võimaluse ka erivedusid tegevatele vedajatele, kes hiiglaslikke tuulikulabasid parkidesse kohale veavad. Eriti magus oleks olnud siinsetele vedajatele Enefit Greeni Sopi-Tootsi tuulepark, kuhu veeti kohale 38 tuuliku osad, millest näiteks tuulikulaba pikkus on 80 meetrit.
Eesti vedajad teadsid selleks tööks valmistuda. Nii investeeris näiteks Kaarlaid uutesse masinatesse ligikaudu 4 miljonit eurot, vaadates ette ka tulevastele võimalikele projektidele.
Enimloetud
5
Pingerivis 128 toidutööstust
Viimased uudised
„Konkurentidele ei meeldi, et tulime turule“
Hetkel kuum
Pingerivis 128 toidutööstust
Tagasi Äripäeva esilehele