Telia Eesti eelkäijad on IT-turul tegutsenud sisuliselt uue Eesti aja algusest. Aastatega on kogutud palju teadmisi ning tekkinud selge ülevaade klientide soovidest. Üks aina kasvavaid trende on IT-teenuste ja -taristu sisseostmine.
Teenusest räägib Telia Eesti IT-valdkonna juht Andre Visse
Sageli takerdub IT kasutamine teenusena selle taha, et ettevõttesse on ostetud kallid seadmed ja see investeering näib raiskamisena, kui neid mitte kasutada. Telia pakub võimalust müüa kogu oma IT-taristu jääkväärtusega Teliale. Kusjuures müüma ei pea kogu taristut, vaid täpselt nii, nagu ettevõttele kasulikum on, näiteks ainult arvutid või serverid.
Enne IT-taristu uuendamist mõelge, kas kuluka investeeringu asemel seadmetesse oleks mõistlikum kasutada IT-d teenusena. Telia on valmis teie süsteemid üle vaatama, ära kaardistama, hindama ja juba tehtud investeeringud hüvitama.
Kogu IT-taristu on võimalik Teliast võtta paindliku rendimudelina ilma suuri ühekordseid investeeringukulusid kandmata. Ettevõtted kulutavad infrastruktuurile liialt palju. Kogemustele tuginedes võib öelda, et paraku investeerivad paljud ettevõtted veel praegugi oma IT-infrastruktuuri liialt palju. Seda tehakse varuga ja mitmeks aastaks ette, samas kui pole teada, kas tänapäeva kiiresti muutuvas maailmas need kunagi üldse rakendust leiavad ja tulu teenima hakkavad. IT-inimestele üldiselt meeldib oma seljatagust kaitsta ja ressurssi pigem ikka korralikult üle planeerida.
IT-taristu teenus toob enamikul juhtudel kliendi jaoks kaasa märkimisväärse kulukokkuhoiu ja kvaliteedi kasvu, sest annab ettevõtjale vabaduse maksta konkreetsel hetkel vajaliku mahu eest. Kusjuures mahtu saab väga lihtsalt suurendada ja ka vähendada. Lisaks garanteerib IT-teenus ka pideva lahenduse ajakohasuse ja uuendamise, mida majasisese IT puhul on palju raskem ja kulukam teha.
Eraldi IT-spetsialisti palkamine ei ole praktiline
Kui veel 10 aastat tagasi oli IT-spetsialistil ettevõttes kindel roll mitmesuguste programmide, serverite ja seadmetega tegelemisel, siis tänapäeva IT on muutunud nii standardseks ning töökindlaks, et järjest sagedamini ostetakse neid teenuseid sisse. See tekitab küsimuse, kas ettevõttes on ikka mõtet oma IT-spetsialisti palgal hoida.
Üks peamisi eeliseid, mida ettevõtted IT-teenuste tarbimisel mainivad, on turvatunne, et nende süsteemide töö tagab suur meeskond, mitte üksik spetsialist. Samuti on ettevõtetele oluline, et nende IT-süsteemid asuksid turvatud ja riskide vastu maksimaalselt kindlustatud andmekeskustes ning need oleksid ööpäev ringi töökindlad. Eelis on ka see, et selle teenuse sisseostul ei pea tegelema IT-personali hankimise ja selle optimaalse koormatuse tagamisega.
Telia Eesti pakub ettevõtetele võimalust müüa kas tervelt või osaliselt ära oma IT-infrastruktuur ning IT-teenused vastavalt vajadusele Telialt sisse osta. Sellised teenused võivad olla IT-haldusteenused, pilveteenused, riistvara renditeenused jne. Põhimõtteliselt ei pea ettevõte riistvarast mitte midagi ise omama ega palkama ka ühtegi IT-spetsialisti – seda kõike saab Telialt rentida ja teenusena sisse osta. Selline lahendus vabastab ettevõtted igapäevastest IT-muredest ning võimaldab neil keskenduda põhitegevusele.
Miks kasutada IT-taristu teenust?
Ettevõttel on võimalik tarbitavat teenusmahtu paindlikult suurendada või vähendada.Juba tehtud IT-investeeringud ei lähe raisku.IT-süsteemide töö tagab suur meeskond, mitte üksik IT-inimene.Ei pea tegelema IT-personali hankimise ja nende optimaalse koormatuse tagamisega.IT-süsteemid asuvad turvatud ja riskide vastu maksimaalseltkindlustatud andmekeskustes.Tööks vajalike süsteemide töökindlus on tagatud 24/7.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.