• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,34%39 795,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,34%39 795,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 29.04.23, 14:33

Maksuskandaalist läbi käinud toiduõli müüja sõidab kasvurongil

Oilio kaubamärgi all tegutsev toiduõli villija ja müüja EBM Grupp suurendas eelmisel aastal märgatavalt nii müügitulu kui ka kasumit.
Toiduõliäris on EBM Grupp tegutsenud pea veerand sajandit. Fotol Oilio toiduõli pakendamine ettevõtte terminalis Paljassaares 2010. aastal.
  • Toiduõliäris on EBM Grupp tegutsenud pea veerand sajandit. Fotol Oilio toiduõli pakendamine ettevõtte terminalis Paljassaares 2010. aastal. Foto: Andres Haabu
EBM Grupi müügitulu kasvas 2022. aastal 42 protsenti, 38,4 miljoni euroni. Ettevõtte müügitulust pea 72 protsenti moodustas eksport. EBMi puhaskasum suurenes samal ajal 61 protsenti, 1,4 miljoni euroni, selgub Infopanka laekunud värskest aruandest.

Seotud lood

Uudised
  • 06.11.18, 10:40
Neli Eesti ettevõtet läksid Hiinat avastama
Neli Eesti ettevõtet läksid koos maaeluministriga 5.–10. novembrini toimuvale messile China International Import Expo Shanghaisse, teatas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.
Uudised
  • 17.05.18, 06:00
Eestit ootab ees isiklike pankrottide laine
Maksu- ja tolliameti (MTA) lubadus võtta ette suuremad maksuvõlglased ja proovida neile järjest isiklikud pankrotid välja kuulutada kogub hoogu.
Uudised
  • 08.01.15, 16:27
Toiduõliäri Belokrõlovid
Mullu suvel kohtus süüdi mõistetud kütuseäri maksupetturi Oleg Belokrõlovi käekirja on kopeerinud ka toiduõli ärimehed.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele