Oilio kaubamärgi all tegutsev toiduõli villija ja müüja EBM Grupp suurendas eelmisel aastal märgatavalt nii müügitulu kui ka kasumit.
- Toiduõliäris on EBM Grupp tegutsenud pea veerand sajandit. Fotol Oilio toiduõli pakendamine ettevõtte terminalis Paljassaares 2010. aastal. Foto: Andres Haabu
EBM Grupi müügitulu kasvas 2022. aastal 42 protsenti, 38,4 miljoni euroni. Ettevõtte müügitulust pea 72 protsenti moodustas eksport. EBMi puhaskasum suurenes samal ajal 61 protsenti, 1,4 miljoni euroni, selgub Infopanka laekunud värskest aruandest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Neli Eesti ettevõtet läksid koos maaeluministriga 5.–10. novembrini toimuvale messile China International Import Expo Shanghaisse, teatas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus.
Maksu- ja tolliameti (MTA) lubadus võtta ette suuremad maksuvõlglased ja proovida neile järjest isiklikud pankrotid välja kuulutada kogub hoogu.
Mullu suvel kohtus süüdi mõistetud kütuseäri maksupetturi Oleg Belokrõlovi käekirja on kopeerinud ka toiduõli ärimehed.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.