Alati pole vaja tootmisliine sulgeda ja töötajaid koondada, kirjutab esmaspäevases Äripäevas Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht Marika Merilai ja pakub võimalusena toota jaekaubandusele omamärgitooteid.
Kaupluste omamärgitooted meeldivad klientidele, kuid siinsele toidutööstusele mitte alati. Mõne töösturi hinnangul solkivat säärased poolanonüümsed odavtooted turgu ja võimaldavat kvaliteediga mängida. Sellega ei saa nõustuda. Liiatigi olukorras, kus omamärgitoodete tegemist ekspordiks Soome jaeketile peetakse samade arvajate seas vastupidiselt töövõiduks.
Ilmselt on säärase silmakirjalikkuse juured lihtsalt teadmatuses. Võib-olla on omamärgitoodete tegemine selgemini välja toonud ka vaegkohti ja tootmisprotsessi parandamisvajadusi tööstuses endas, mis on kahtlemata tundlik teema ja sunnib süüdlasi mujalt otsima. Loomulikult seavad jaeketid omamärgitoodete puhul tööstustele ette karmid tingimused, teisalt jälle pakub kaupluseketi nime all tootmine tööstustele täiendavaid võimalusi. Nagu kaubanduses, on konkurents tihe ka toidutööstuste vahel.
Mis suunas omamärgitooted arenevad ning millised on tööstuste võimalused sellest kasu lõigata, loe esmaspäevasest Äripäevast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.