Nimetame asju õigete nimedega, see pole proovipakkumine, vaid ühepoolselt inimestele kallima internetiteenuse kehtestamine väikese klausliga, kõlas saates “Äripäev eetris”.
Kogu Telia hinnatõstmise katse on väga õnnetult välja kukkunud. Inimesed, kes läksid Telia iseteeninduskeskkonda otsima, kuidas neile automaatselt peale pandud kallim pakett välja lülitada, ei leidnud seda. Alles proovikuu lõpus saab seda teha, õigele ajale tuleb ise peale passida, rääkis Mari Mets.
“Niisugused kitsendused annavad hagu sellele, miks inimesed Telia peale nii kurjad on. Piltlikult saab sellest suurepärasest pakkumisest loobuda sinise kuu ajal, kui langustid laulavad. See kütab inimeste pahameelt,” märkis Karl-Eduard Salumäe.
“Kui TTJA nimetab seda Eestis pigem uudseks kauplemisvõtteks, siis palun seletage mulle ära, kus oli see moment, kus kaupmees ja klient kauplesid? Kaupmees kehtestas omaalgatuslikult uue paketi,” lisas ta, tõdedes, et Eesti sideteenuste turg ei toimi, sest korda hoidvat konkurentsi seal pole.
Avalikkuse pahameel Telia käitumisviisi peale on on hea asi, märkis Kristjan Pruul. “See on märk selle aja muutmisest, kui Eestis sai piiramatult hinda tõsta ükskõik millel, ükskõik kui palju. Tarbija sai kaela kõike ja nii palju, kui kulus,” lisas ta.
Lisaks arutati saates järjekordse Donald Trumpi ajastu esimeste päevade tegemisi ja milleks veel vaim valmis panna. Samuti selle üle, millistesse kõrgustesse saab tõusta Eesti kaitse-eelarve ja kas peaministri raadioeetris välja hõigatu, et vaja on kulutada julgeolekule viis protsenti SKPst, on üldse poliitika tegemine.
Stuudios on Äripäeva ajakirjanikud Kristjan Pruul, Karl-Eduard Salumäe, saadet juhib Mari Mets.
Foto: Anni Õnneleid/Delfi Meedia/Scanpix
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.