Tänases saates võetakse luubi alla diisliaktsiisi langus alates 1. maist ning kuidas see võiks parandada meie autovedajate konkurentsitingimusi.
Selgub, et edu võib olla üsna ajutine, sest pikemas perspektiivis moodustuvad veohinnad ikkagi vastavalt tegelikult kütusehinnale ning oluliselt rohkem raha vedajatele kätte ei jää. Küll aga nähakse selles edu Eesti majandusele tervikuna, sest esimesel võimalusel toovad ka rahvusvahelised vedajad oma tankimise tagasi Eestisse ning loodetavasti taastub hindade ühtlustumisel lõunanaabritega ka transiit-tankimine, mis täna on sisuliselt olematu.
Rasked ajad ootavad meie autovedajaid aga ees nii ehk naa, sest kaubavedude mahud on hakanud langema ning ei välistata palkade kärpeid ega ka autopargi vähendamist ning koondamisi. Paljud väiksemad ettevõtted peavad tõenäoliselt ka oma tegevuse lõpetama.
Stuudios on Neste Eesti ärikliendi müügijuht Martin Õunap, OÜ Stonewolf ja Eesti Autoettevõtete Liidu juhatuse liige Andrus Laul ning Skype`i vahendusel lööb vestluses kaasa OÜ KV Transport juhatuse liige Vallo Kägu.
Saatejuht on Tõnu Tramm, saadet toetab Neste Eesti.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.