• OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,07%5 576,05
  • DOW 30−0,57%41 198,37
  • Nasdaq 0,64%17 547,29
  • FTSE 1000,21%8 513,78
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%95,05
  • OMX Baltic−0,5%292,17
  • OMX Riga−0,07%889,64
  • OMX Tallinn−0,37%1 858,23
  • OMX Vilnius−0,1%1 140,87
  • S&P 5000,07%5 576,05
  • DOW 30−0,57%41 198,37
  • Nasdaq 0,64%17 547,29
  • FTSE 1000,21%8 513,78
  • Nikkei 2250,07%36 819,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%95,05
  • 12.03.25, 11:52

Autoajakirjanik: hiinlastelt tasub õppida, aga Hiina autode kvaliteeti ei saa jätkuvalt usaldada

00:00
  • Indrek Lepik
  • Ken RohelaanKen Rohelaan
Autoajakirjanik: hiinlastelt tasub õppida, aga Hiina autode kvaliteeti ei saa jätkuvalt usaldada

Hiina tootjad teevad lääne autotööstustele silmad ette uute mudelite arendusprotsessi kiiruses, kuid Hiina autod ei ole kõikvõimsad, ütles Äripäeva autoajakirjanik Karl-Eduard Salumäe.

Salumäe rääkis Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis, et Hiina autotööstuse kiirest arengust olenemata ei saa jätkuvalt usaldada Hiina kvaliteeti.

"Lähiaastatel kuuleme Hiina autode tehniliste probleemide kohta järjest rohkem, tegelikult on selle kohta näha ja lugeda palju materjali nii Youtube'is kui ka internetis laiemalt," märkis Salumäe.

Karl-Eduard Salumäed intervjueeris Indrek Lepik.

Fotol Äripäeva testitud Hiina automargi GWM mudelid, mis said omajagu kriitikat. Foto autor: Liis Treimann.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele