Arutleme Instar EBC asutaja ja tegevjuht Kersti Vannasega selle üle, et kuidas panna ettevõtte teised töötajad ka müüma. Sotsiaalmeedias on kordades odavam innustada oma ettevõtte fänne toodet/teenust reklaamima, kui välist reklaami sisse osta. Kuidas leida üles ettevõtte fännid ja teha neist brändisaadikud? Kui palju on igas ettevõttes potentsiaalseid brändisaadikuid?
Saadet juhib Urmas Kamdron.
Saadet toetab Pipedrive.
Äripäev on saanud valmis uue kasutajasõbraliku saadete järelkuulamise keskkonna. Uues keskkonnas saab mugavalt teha isikliku profiili, et kuulata neid saateid, saatejuhte ja teemasid, mida ise oled valinud. Tule kuulama https://raadio.aripaev.ee !
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.