• OMX Baltic0,18%270,68
  • OMX Riga−0,44%877,87
  • OMX Tallinn0,09%1 730,85
  • OMX Vilnius0,09%1 044,84
  • S&P 5000,4%5 916,98
  • DOW 30−0,28%43 268,94
  • Nasdaq 1,04%18 987,47
  • FTSE 1000,08%8 105,64
  • Nikkei 225−0,16%38 352,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,15
  • OMX Baltic0,18%270,68
  • OMX Riga−0,44%877,87
  • OMX Tallinn0,09%1 730,85
  • OMX Vilnius0,09%1 044,84
  • S&P 5000,4%5 916,98
  • DOW 30−0,28%43 268,94
  • Nasdaq 1,04%18 987,47
  • FTSE 1000,08%8 105,64
  • Nikkei 225−0,16%38 352,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,15
  • 30.01.24, 14:00

Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on Sinu ettevõte tegelikult?

00:00
  • Keit AusnerKeit Ausner
Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on Sinu ettevõte tegelikult?

"Eetris on turundusuudised" saates on külas Rethink kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TTÜ õppejõud Jana Kukk. 
Teenusedisain muutub üha populaarsemaks ning ettevõtted püüavad rohkem keskenduda kliendikesksele lähenemisele.

Kukk selgitas, et tegelikult ei ole teenusedisain midagi müstilist, vaid pigem loogiline ja kasutajasõbralik viis lahenduste rakendamiseks. Saates käiakse läbi kontrollküsimused, mida aitavad hinnata ettevõtte teenusedisaini küpsust ehk seda, kui kliendikesksed nad tegelikult on.

Saadet juhib Keit Ausner.

Fotol: Rethink asutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TTÜ õppejõud Jana Kukk. Allikas: Äripäev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele