Selles episoodis avatakse rebrändingu protsessi tagamaid kahe tugeva näite – Smartposti ja Elengeri – kaudu. Saatekülalised on Smartposti Baltikumi ülene turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm ning Elengeri kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kersti Tumm, kes jagavad oma kogemusi brändi muutmise väljakutsetest, strateegilisest vajadusest ja sisekommunikatsiooni olulisusest.
Elenger (endine Eesti Gaas) vajas uut nime ja identiteeti rahvusvaheliseks laienemiseks, samas kui Smartposti soovib oma kuvandit joondada emafirma Posti Grupiga. Mõlemad rõhutavad põhjalikku eeltööd: uuringud, sisemine kaasamine, agentuuride koostöö ja juhtkonna tihe osalus. Nähtavad muudatused, nagu nimed ja värvid, on vaid jäämäe tipp – olulisemad on ärilised eesmärgid, mõõdikud ja organisatsiooni valmisolek muutusteks.
Mis teeb rebrändingu nii keeruliseks ja kaua see tegelikult aega võtab? Kuula saatest!
Saadet juhib Keit Alev.
Fotol: saatejuht Keit Alev, Smartposti Baltikumi ülene turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm ning Elengeri kommunikatsiooni- ja turundusjuht Kersti Tumm. Allikas: Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.