Saate keskmes on küsimus, kas sponsorlus on tõesti ainult suurte ettevõtete mängumaa või on seal koht ka väiksematel tegijatel.
Saatesse oleme kutsunud Telia turundus- ja kommunikatsioonijuhi Luulea Kuriksi ning Tabasco tegevjuhi Karl Multeri, kellega arutame, kuidas valida ettevõttele sponsorpartner, kuidas mõõta sponsorluse mõju ja tagada, et see toetab ettevõtte üldist turundusstrateegiat.
Saates tuleb juttu mõningatest edukatest sponsorkampaaniatest, mis on ettevõtetele tulu ja tuntust toonud. Samuti räägivad saatekülalised, milline peaks olema ettevõtete eeltöö enne, kui nad sponsorlust lähevad küsima.
Saadet juhib Keit Ausner.
Pildil vasakult: Tabasco tegevjuht Karl Multer ning Telia turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks. Allikas: Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.