• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 24.05.22, 14:00

Kuidas muuta enda koduleht internetis nähtavamaks?

00:00
  • Keit AusnerKeit Ausner
Kuidas muuta enda koduleht internetis nähtavamaks?

Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses ettevõtte nägu internetis ehk siis koduleht.

Eelkõige pakub tänane saade huvi väikeettevõtjatele ja neile, kes ise oma ettevõtte kodulehega pusivad – räägime siis sellest, kuidas oma ettevõtte koduleht nähtavaks teha ning millised baas asjad peavad olema seadistatud, et turundustegevustega alustada.

Selleks oleme saatesse kutsunud Marec Hermani ja Rannar Remmelga agentuurist Must Uba. Saadet juhib Keit Ausner.

Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.

Pildil vasakult: Rannar Remmelgas, Marec Herman agentuurist Must Uba ja saatejuht Keit Ausner. Foto:  Äripäev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele