Jaekett Maxima Eesti võitis aasta turundusteo tiitli kampaaniaga, mis maksis vaid 7 eurot ja 30 senti, rääkis ettevõtte turundusjuht Arabella Arro.
Arvestades, et reklaam jäi tarbijatele väga hästi meelde ning sellise meeldejääva kampaania tegemine võib maksma minna keskmiselt 45 000 eurot, siis Maxima turundusele anti hoog sisse vaid 7,3 euroga, ütles Arro Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Ta märkis, et see väike summa oli 3,5 tunni eest, et reklaam oleks Kristiine ristmiku digiekraanil. Edasi lendas reklaam juba sotsiaalmeedias.
Arro tegi juttu ka sellest, kui kiiresti reklaam välja mõeldi ja valmis tehti. Samuti selgitas ta, kui raske on huumoriga reklaami teha.
Vestles Hando Sinisalu.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.