Tallinna lennujaamas tuleb lennukikütuse eest maksta võrreldes suurte lennujaamadega rohkem, kuna siin tuleb müüjal lisada enam hinnalisa kui seda suurtes lennujaamades seda mastaabiefekti tõttu tehakse, kinnitab Eesti Aviokütuste Teenuste juhatuse liige Taavi Mäesepp.
Mäesepp toob võrdluse, et näiteks London Heathrow`is müüakse 1,5 päevaga kütusekogus, mida Tallinna lennujaamas aastaga ning säärased mastaabierinevused mõjutavad lennufirmadele müüdava kütuse hinda oluliselt.
Saates räägitakse lennukikütuste müügist, logistikast, lennukikütuste müügi ja tarne korralduslikust ja ärilisest poolest, aga ka lennukikütuste tulevikusuundadest ja -tehnoloogiatest.
Taavi Mäeseppa kõrval on külaliseks AS Tallinna Lennujaama maapealsete teenuste ärisuunajuht Ander Hindremäe ning saatejuht on Lauri Leet.
Fotol SAS lennuk tankimas Oslo lennujaamas. Foto: REUTERS, Lefteris Karagiannopoulos.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.