• OMX Baltic0,04%270,36
  • OMX Riga0,06%877,61
  • OMX Tallinn−0,05%1 728,27
  • OMX Vilnius0,31%1 047,34
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,32%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 100−0,05%8 081,34
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,7
  • OMX Baltic0,04%270,36
  • OMX Riga0,06%877,61
  • OMX Tallinn−0,05%1 728,27
  • OMX Vilnius0,31%1 047,34
  • S&P 5000,00%5 917,11
  • DOW 300,32%43 408,47
  • Nasdaq −0,11%18 966,14
  • FTSE 100−0,05%8 081,34
  • Nikkei 225−0,85%38 026,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,7
  • 07.10.19, 12:30
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks ja kuidas müügiargumente kaardistada?

00:00
  • Sigrid HiisSigrid Hiis
Miks ja kuidas müügiargumente kaardistada?

Saates on külas argumenteerimisoskuste koolitaja ning SpeakSmart konsultant Siim Vahtrus.

Seekordses saates räägime, mis on müügiargumentide kaardistamine ning miks on sellesse protsessi oluline lisaks müügtiimile ka arendustiimi ja juhi kaasamine. Lisaks saame vastused küsimustele, kui tihti peaks müügiargumente ettevõtte siseselt kaardistama ning kuidas jõuda selleni, et müügitiimi iga liikme sooritus oleks sama hea kui selle parima müügimehe oma.

Saatejuht on Sigrid Hiis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele