Facebook on jätkuvalt ettevõtjate jaoks peamine sotsiaalmeediakanal, kuid seal inimeste tähelepanu saamiseks ei piisa ainult enda toodete reklaamimisest, rääkis turunduse ja reklaamiga tegeleva Milos OÜ tegevjuht ja asutaja Brit Mesipuu.
“Iga ettevõte, kui ta üldse postitust või reklaami teeb, ta ei saa rääkida sellest, mida tal pakkuda on, mitte kedagi ei huvita see,” selgitas Mesipuu Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Milliste sõnumitega tasub ettevõtetel enda sotsiaalmeediakanalid täita, saate pikemalt kuulata intervjuust.
Mesipuu selgitas veel, miks tasub ettevõtetel endiselt sotsiaalmeedia kõrval ka kodulehti teha ja miks ei tasu alati sotsiaalmeediaspetsialisti palgata. Samuti rääkis ta, mida huvitavat tema viimane ettevõtete sotsiaalmeediauuring välja tõi.
Foto autor: erakogu
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.