• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 28.02.23, 13:00

Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida?

00:00
  • Andres KiviselgAndres Kiviselg
  • Silver RoogerSilver Rooger
Suurimad kalad kliendisuhtluses ja kuidas neid vältida?

Pärast edukat Nimed Müügitahvlil konverentsi ja väikest puhkust päikeselisel Sri Lankal on Dominate Salesi juht Silver Rooger ja müügitreener Andres Kiviselg tagasi stuudios, et arutleda värskelt kogetud olukordi müügist ja teenindusest.

"Nimed müügitahvlil" saates tuleb juttu sellest, kuidas edukalt kliendile läheneda. Kuidas tunda ära, kas Sinu lähenemine, pakkumine või closing on liiga agressiivne ning Sa peaksid tuure maha võtma või just juurde lisama? Kust tekib see tunnetus ning kuidas seda paremaks saada?

Foto: Saates tuleb juttu ühest Sri Lanka restorani kogemusest, kuidas kliendile läheneti (autor: Silver Rooger)

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele