• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 19.07.24, 10:47

Tallinna linnaarhitekt: autod on olulised, aga sõiduteid ei saa lõpmatult juurde ehitada

00:00
  • Laura Saks
  • Stiine Reintam
Tallinna linnaarhitekt: autod on olulised, aga sõiduteid ei saa lõpmatult juurde ehitada
Tallinna uue linnaarhitekti Andro Männi sõnul ei ole linnaplaneerimises autod kõige olulisem punkt, kuid on inimeste jaoks erutav ja radikaliseeruv teema.
Autod ei ole saatanast ning neist ei saa mööda vaadata, samas ei saa linnaplaneerimise vaatepunktist autoteid lõpmatult laiendada, rääkis Mänd Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Ta ütles, et kahe äärmuse vahel tuleb leida tasakaal ning tõi näiteks Tallinna vanalinna ja Liivalaia tänava. Vanalinn on praktiliselt autovaba ning Liivalaia tänav on nii autokeskne, et seal jalakäijana ei soovi keegi viibida.
Samuti sõnas Mänd, et just suurte magistraalidega linnades tekib autostumine, kuid suured autotänavad inimsõbralikus linnas pole isegi vajalikud.
Juttu tuli ka ühistranspordi edendamisest, Tallinna peatänava ideest ning teiste omavalitsustega koostööst.
Intervjueeris Laura Saks.
Foto autor: Rauno Volmar/Ekspress Meedia/Scanpix

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele