• OMX Baltic1,04%287,88
  • OMX Riga−0,11%875,15
  • OMX Tallinn0,57%1 822,76
  • OMX Vilnius0,04%1 121,64
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,33%8 576,78
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%102,74
  • OMX Baltic1,04%287,88
  • OMX Riga−0,11%875,15
  • OMX Tallinn0,57%1 822,76
  • OMX Vilnius0,04%1 121,64
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,33%8 576,78
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%102,74

Teeninduse teejuht

Sarjas räägivad eksperdid, miks on kliendikogemus oluline ja kuidas teenindus ettevõttes uuele tasemele viia. Teeme selgeks, millega on teenindus laiemalt seotud – juttu tuleb nii juhtimisest, arendamisest, ettevõttesisesest koostööst kui ka klassikalisest klienditeenindusest ja -kogemusest. Arutlusele tuleb ka, kuhu suunas liigub teeninduse tulevik. Saade on eetris kord kuus esmaspäeviti.

Teeninduse teejuht
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib täna teeninduskvaliteeti?
Teeninduse teejuht
  • 26.02.24, 14:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib täna teeninduskvaliteeti?
00:00
Kuidas generatsioonide erinevus võib mõjutada nii teeninduskvaliteeti kui ka värbamist?
Teeninduse teejuht
  • 29.01.24, 14:00
Kuidas generatsioonide erinevus võib mõjutada nii teeninduskvaliteeti kui ka värbamist?
00:00
Müügikoolitaja: klient ei taha müügikohtumisel sinu slaide näha
Teeninduse teejuht
  • 04.12.23, 14:00
Müügikoolitaja: klient ei taha müügikohtumisel sinu slaide näha
00:00
Vaimse tervise probleemid teenindussektoris ja kuidas neid ära tunda
Teeninduse teejuht
  • 06.11.23, 14:00
Vaimse tervise probleemid teenindussektoris ja kuidas neid ära tunda
00:00
Klienditeeninduse tulevik on digitaalne, kuid inimlik: LHV ja Tele2 kogemus
Teeninduse teejuht
  • 09.10.23, 14:00
Klienditeeninduse tulevik on digitaalne, kuid inimlik: LHV ja Tele2 kogemus
00:00
Strateegiline lisamüük: müügieksperdid annavad nõu
Teeninduse teejuht
  • 11.09.23, 14:00
Strateegiline lisamüük: müügieksperdid annavad nõu
00:00
Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?
Teeninduse teejuht
  • 14.08.23, 14:00
Millised on teeninduse väljakutsed erinevates sektorites?
00:00
Tööandja bränding peab olema rohkem kui värbamiskampaania
Teeninduse teejuht
  • 17.07.23, 14:00
Tööandja bränding peab olema rohkem kui värbamiskampaania
00:00
Lahendus kitsaskohale teeninduses: tehisintellekt tuvastab sinu äri arengupotentsiaali
Teeninduse teejuht
  • 19.06.23, 14:00
Lahendus kitsaskohale teeninduses: tehisintellekt tuvastab sinu äri arengupotentsiaali
00:00
Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage neljast põhitõest
Teeninduse teejuht
  • 22.05.23, 14:00
Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage neljast põhitõest
00:00
 Rimi formaadijuht: kliendiga me ei vaidle, aga oma töötajat kaitseme
Teeninduse teejuht
  • 24.04.23, 14:00
Rimi formaadijuht: kliendiga me ei vaidle, aga oma töötajat kaitseme
00:00
Parim teenindaja: suurim tunnustus on värbamiskatse otse tööpostil
Teeninduse teejuht
  • 27.03.23, 15:06
Parim teenindaja: suurim tunnustus on värbamiskatse otse tööpostil
00:00
Teeninduskonkursi tipud soovitavad: õpetage teenindajad iseendast aru saama, siis tulevad ka tulemused
Teeninduse teejuht
  • 27.02.23, 14:30
Teeninduskonkursi tipud soovitavad: õpetage teenindajad iseendast aru saama, siis tulevad ka tulemused
00:00
Teeninduseksperdid: koolitamine on kui püha lehm, see eelarve jäägu kärpimata
Teeninduse teejuht
  • 30.01.23, 14:00
Teeninduseksperdid: koolitamine on kui püha lehm, see eelarve jäägu kärpimata
00:00