Äripäeva raadiosaates "Globaalne pilk" uurime, kuidas Eesti ettevõtjad oma tooteid maailma suurimatesse digipoodidesse, eeskätt Amazoni viivad.
- Mihkel Moosel (Amazoni agentuuri "Digital Merchant" asutaja)
Egle Raadik-Gonchev (Scandinavian OÜ juhatuse liige, koolitaja) Foto: Andres Haabu
Avastame ka uue elukutse nimega private laberer. Stuudios on külas Scandinavian OÜ juhatuse liige, internetiturundaja ja koolitaja Egle Raadik-Gonchev ja Mihkel Moosel, kes asutas Amazoni agentuuri Digital Merchant. Agentuuri kaudu teenindab ta eelkõige Eesti tootmisettevõtteid ja aitab neil Amazoni kui kasumlikku ekspordikanalit avada.
Saatejuht Liis Amor.
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.