Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Muutused tarbimises peegeldavad majanduse tervist
Saates "Tallink 30" räägime 1996. aastal loodud Tallink Duty Free arenguteest ja väljakutsetest. Kuulete, mis toode oli populaarne reisilaeval Georg Ots ja mida ostavad Tallinki laevadel eestlased, rootslased ja hiinlased nüüd.
Tallink Duty Free juht Aimar Pärna saates "Tallink 30". Foto: Äripäev
Kuhu areneb merekaubandus, kas peamistele tootegruppidele on lisandumas uusi ja millised tarbimismuutused laevakauplustes aitavad ennustada majanduse tervist?
Äsja oma esimest tegevusaastat tähistanud 7000 ruutmeetril laiuv NET Spordihall on Lõuna-Eesti elanike seas kiiresti populaarsust kogunud, pakkudes erinevaid võimalusi peamiselt võrgu- ja pallialade harrastamiseks.